MTA:SA 1.6 Nasıl Yüklenir ?



MTA:SA 1.6 Nasıl Yüklenir ?

MTA:SA 1.6 Nasıl Yüklenir ?

Multi Theft Auto San Andreas 1.6 Sürümü Nasıl Yüklenir ?

Bu rehberde GTA:SA Oyununun Multiplayer Modu Olan MTA:SA 1.6 Sürümünü nasıl kuracağınızı adım adım anlattık.

▪ Adım 1 : mtasa-1.6.exe ve gtasa dosyalarını indiriyoruz.

📂MTA:SA Yükle !

📂GTA:SA Yükle !

▪ Adım 2 : Yukarıda bulunan dosyaları indirdikten sonra sparrow-gtasa.rar dosyasında bulunan tüm dosyaları yeni bir klasöre çıkartıyoruz.

.rar Dosyasını açmak için 7zip programını kullanabilirsiniz.

Adım 3 : MTA:SA Kurulumu

İndirdiğiniz mtasa-1.6.exe kurulumunu açıyoruz.

Dosyaların çıkartılmasını bekliyoruz.

"Next" butonuna basıyoruz.

Ekrana gelen yönetici izni için "EVET" butonuna basıyoruz.

Sözleşme için "I Agree" butonuna basıyoruz.

"Next" butonuna basıyoruz.

Kurulumu nereye yapacağını seçiyoruz ve "Next" butonuna basıyoruz.

"Browse.." Butonuna basıyoruz ve GTA:SA oyunumuzun dosyalarını çıkarttığımız klasörü seçiyoruz.

"Install" Butonuna basıyoruz.

Kurulumun tamamlanmasını bekliyoruz.

Finish butonuna basıyoruz.

Oyunumuz Açılıyor, iyi oyunlar dileriz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar