MTA SA DX Login Panel Scripti



MTA SA DX Login Panel Scripti

MTA SA DX Login Panel Scripti

MTA SA DX Login Panel Scripti

Author : Ky ?

Dosya Boyutu : 6,32 MB

ACL Ayarı : Scripte Admin yetkisi verin.

MTA SA DX Login Panel Scripti

Eğer server açık durumda iken acl.xml düzenlemesi yaparsanız server CMD ekranına reloadacl yazın bu sayede acl yeniden başlatılır.

Script Kurulum : [Login].zip içerisindeki [Login] klasörünü Server\mods\deathmatch\resources klasörüne atın, server CMD ekranına refresh yazın, ardından start dx_login ve start info-box yazın login panel aktif olacaktır.

📂Scripti İndir ! [Yandisk]

📂Scripti İndir ! [DosyaTC]

💚SparroW MTA Discord !

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. kanka merhaba senden bi ricam olucak bana bişr konuda yardımcı olmanı rica edeceğim bne bi login panel tasarladım hazır aldım bunu aktif ettiğim zaman loghin ekranı geldiği zaman minimap ve sağ ust silah para hudu gozukuyor bunu nasıl çozebiliriz yardımcı olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer login panel içerisinde ki kod satırlarında "setPlayerHudComponentVisible" var ise false olarak ayarla kaydet restartla, yok ise buraya tıkla

      Sil
  2. Yok maalesef.yine olmadı eskiden minimap gözüküyordu onu setplayerhud false kodu ile gizlemeyi başardım fakat iş hüda gelinve hiçbir şekilde kaybolmuyir baya zorlandım yaoamadim bı el atsan çok mükemmel olur

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)