MTA SA GTA V Graphics ENB Mod



MTA SA GTA V Graphics ENB Mod

MTA SA GTA V Graphics ENB Mod

MTA SA GTA V Graphics ENB Mod

MTA SA GTA V Graphics ENB Mod

MTA SA GTA V Graphics ENB Mod

ENB Panel Açma Tuşu : Shift + Enter

Bilgi : ENB Ayarlar panelinden COLORCORRECTION / Brightness Değerini gündüz olduğunda değiştirin, gece olduğunda yükseltin.

Bir çok arkadaşımızın aradığı ve oldukça optimize bir ENB modudur.

SA-MP İçin de kullanılabilir.

Dosya Boyutu : 21 MB

Kurulum : İndirdiğiniz VGraphics-SparroW-MTA-ENB.zip içerisindeki V Graphics klasörünün içerisinde bulunan tüm dosyaları GTA:SA oyununuzun kurulu olduğu klasör içerisine atın.

ENB Klasöründeki Optimiser.asi ve sa_widescreenfix_lite.asi dosyalarını silin.

📁ENB Modu İndir ! [Yandisk]

Yedek Link ↴

📁ENB Modu İndir ! [GDrive]

📁ENB Modu İndir ! [ShareMods]

💚SparroW MTA Discord !

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. merhabalar enb yi indirdim kurdum dediginiz dosyaları sildim ama reyler rgb şekilde parlıyor ve çözemedim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan yardımcı olamam bu konuda, en iyisi GTA ve MTA'yı tekrar kurup öyle denemeniz olacaktır.

      Sil
  2. Ne kadar fps düşer?

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)