MTA SA Yeni Gelişmiş Turf Sistemi Scripti



MTA SA Yeni Gelişmiş Turf Sistemi Scripti






Kurulum Aşamaları : 

Script isimlerini değiştirmeyiniz, hepsi bir biri ile entegre.

İndirdiğiniz Turf.zip dosyası içerisindeki tüm klasörleri server\mods\deathmatch\resources klasörüne atın, MTA Server.exe ekranına refresh yazın ve aşağıda bulunan resimdeki gibi tüm scriptleri startlayın sırasıyla, start hesaplar -  start klansistem - start turfsistem - start hudyamasi


Ardından P Admin panele giriş yapın ve Resources kısmından Manage ACL butonuna basın, Groups kısmından Admin grubuna çift tıklayın Add Object butonuna basın, resource.KlanSistem yazın ve OK butonuna basın, bu sayede sisteme admin yetkisi atamış olacaksınız, yoksa çalışmaz.


Tuşlar : F7 Klan oluşturma paneli.

Klan kurmak için 1.000.000 $ paraya ihtiyacınız var.

📁Scripti İndir ! [Yandisk]

📂Scripti İndir ! [DosyaTC]

[Discord]

Yorum Gönder

24 Yorumlar

  1. turfta komutları nasıl engellicez yani F1 kaynaklı anim ve sp gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TurfSistem klasöründeki ayarlar.lua dosyasın'da komutlar kısmı var oraya eklersen yasaklayabilirsin.

      Sil
  2. Panelin Rengini Nerden Değişeceğiz ?

    YanıtlaSil
  3. REİS mta.xml hatası aldım ALLAH RIZASI İÇİN ÇÖZ BE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğin zip in içindeki tüm klasörleri resource at.

      Sil
  4. ABİ BENİM BİTANE SERVERİM VAR ASKERİ HEM İSMİMİ GÖRME HEMDE ÜSTÜMDE MESALA JANDARMA FLN YAZMASINI İSTİYORUM NASIL YAPABİLİRİM CVP VERİRSEN SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
  5. Klanı kurdum turfa giriyorum ama alamıyorum?

    YanıtlaSil
  6. kral bendede bu isim olmuyo diyo herşey tam ama sadece bu isimle klan kurulamadı diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede öyle diyo nabıcam

      Sil
    2. .db ye kayıt ediyor sanırım, db yi sil belki aynı klan ismi önceden açılmıştır vs, başka türlü bir çözüm bilmiyorum.

      Sil
  7. nasıl f7 yerine başka tuş atayabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Script kodlarını not defteri ile aç bindKey arat ve değiştir kaydet.

      Sil
    2. script kodları hangisinde turf sistemdemi 4veya 5 tane klosör var ?

      Sil
    3. Uğraşmak zorundasın tek tek bak.

      Sil
    4. bindKey(v, "y", "down", "chatbox", "KlanChat") bunumu değiştircem

      Sil
  8. script kodları hangi klasörde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğin klasörler içerisinde .lua uzantılı dosyalar var onları tek tek notepad ile açıp değiştirmek istediğini değiştir.

      Sil
  9. Bir bulamadım Sparrow yazısı varya panelde onu kendime göre ayarlayacağım ama bulamıyorum hangi dosya?

    YanıtlaSil
  10. reis bende alpha.png hatası veriyor nasıl yapabilirim yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  11. Sparrow yazısını kaldırmam lazım nereden bulabilirim kardeşim önemli

    YanıtlaSil
  12. hocam dediklerinizin hepsini yaptım fakat turf alma işlemi gerçekleşmiyor

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)