MTA SA Mod Manager ve Loader Scripti



MTA SA Mod Manager ve Loader Scripti

Scripti Gönderen ve Türkçe Diline Çeviren : Kuzgun#0028

Teşekkürler Kuzgun 💚

Scripti Nereye Atıyoruz ? : İndirmiş olduğunuz ModManager.zip dosyası içerisinde 2 adet dosya bulunuyor bu 2 dosyayı'da Server\mods\deathmatch\resources klasörüne atın.

Kurulum ve Ayarlar : 

Dosyalardaki a_mods ve a_infobox adını değiştirmeyiniz Aksi Taktirde Script Hata Verebilir Çünkü Dosyalar Birbirine Bağlanmıştır.


Adım 1 : Öncelikle a_mods dosyasına oyuna Aktaracagınız Araçları Atıyoruz Sonra Global.lua Dosyasından aynı benim ayarladığım gibi araçların ismini , hangi aracın üstüne olacağını ayarlıyoruz.

Adım 2 : Adım 1'i Yaptıktan Sonra a_mods Dosyasının İçinden meta.xml 'den Araçlarımızın İsmini Ve İd'sini Tekrar Ayarlıyoruz .

NOT : global.lua dosyasında neden ayarladık ve niye yine burda ayarlıyoruz derseniz global.lua dosyasını içindekiler Panelde Görünecek İsimler.

Adım 3 : İsterseniz Eğer a_mods Dosyasının İçindeki Files Klasöründen Logo.png yi kendi serverinizin Logosunu Ayarlayabilirsiniz.

Adım 4 : Paneli Komutla Açılır Şekilde uyarladım Tuş Kalabalığını Önlemek Amaçlı (Kuzgun.)

Komutlar : 

/mods

/modlar

/modpanel

📁 Scripti İndir !


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Pardon Modları Ekleyince Dil Değişiyor Bunun Bi Yöntemi Yok Mu Türkçeden Hata Veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle bir sorun var bizde çözemedik açıkçası

      Sil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)