MTA SA Server Paketi (50 Script)



MTA SA Server Paketi (50 Script)








İçerik Bilgi :

21 Low Poly Adet Araç
40  Low Poly Adet Skin
23 HD Silah
HD Shader
HD Gök Yüzü
Login Panel
F1 Panel
Telefon
Para Gönderme Paneli
Araba Yönetim Paneli
Araba Satıcısı
Müzik Paneli
Radyo Paneli
Silah Paneli
Save Sistemi
Çakar
Hedit
Glue
Bone Attach
Xenon
Sohbet Temizleme
FPS Arttırma
Sinyal
Skortablosu
Drift Sayacı
Silah Sesi
Drift Sesi
Araba Sesi
Lastik İzi
Radar
Hud
Croshair
NameTag
Kafa Çevirme
Hız Göstergesi
Egzoz Patlatma
Drop
Mod Loader
Taksi Mesleği
Tuning Paneli
TaserGun

Kod Durumu : Açık Kod

Dosya Boyutu : 222 MB

Paketi Hazırlayan : SparroW


Yorum Gönder

18 Yorumlar

  1. Yapıyorsun bu işleriii ❤️

    YanıtlaSil
  2. birşey sorucam da mini map ekliyorum ama oyunun mini mapı arkada açık kalıyor nasıl kapatıcam onu bilen var mı

    YanıtlaSil
  3. rp için local swye kuracaktım yükleme hatası verdi nasıl çözerim?

    YanıtlaSil
  4. bu bende hata veriyo scripti atıyorum panelden error diyor

    YanıtlaSil
  5. ben kendi paketimin üzreine ekledim nasıl bunları aktifleştiricem

    YanıtlaSil
  6. freeroam için kaliteli reklamsız içinde çok sayıda aracın olduğu mb-loader paylaşırsan daha çok tutar .D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son paylaşılan server paketinde her şey mevcut.

      Sil
  7. merhaba telefon sctiptinde z yerini yani markete bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum Telefon Satıcısı Konumu : /setpos 1154.71875,-1458.001953125,15.796875
      Default F1 Varsa Bunu Chate Yaz Işınlanırsın.

      Sil
  8. ben bunu serverime kuracağım ama nasıl başlatacağım başlatacağım komutlar ne çoğu scriptte /refresh yazın eğer sv açıksa bide /start bişeyler yazıyor o /startlı yere ne yazalım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun içerisinde F8 panele yazın veya Oyun içerisinde T den de yazabilirsin, son olarak Console ekranında da yazabilirsin.

      Sil
  9. hocam içinde admin tag scripti var mı mesela sunucu sahibi tagı ona göre kendim script indirip atıcam

    YanıtlaSil
  10. hocam meta.xml dosyası yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirdiğiniz ServerPaketi.zip içerisindeki ServerPaketi adlı klasörün içerisinde bulunan Scriptleri kendi resources klasörünüze atın orada startlayın.

      Sil
  11. ben yüklüyemiyorum videosu var mı ?

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)