MTA SA HTML Müzikli Login Panel Scripti



MTA SA HTML Müzikli Login Panel Scripti
MTA SA HTML Müzikli Login Panel Scripti
MTA SA HTML Müzikli Login Panel Scripti
MTA SA HTML Müzikli Login Panel Scripti

Author : ?

Türkçe Çeviri : SparroW MTA

Dosya Boyutu : 13 MB

Script Kurulum:İndirmiş olduğunuz scripti Server/mods/deathmatch/resources klasörünün içerisine atın ve refresh yazdıktan sonra start LoginPanel yazın script açılacaktır.

ACL Ayarı : Admin Panel / Resource / Manage ACL bölümüne girin, Groups kısmından Admin grubunu seçin ve Add Object butonuna basın ardından resource.LoginPanel yazın bu sayede script'e yetki vermiş olursunuz sorunsuz çalışacaktır.


Alternatif




Yorum Gönder

13 Yorumlar

  1. Abi bomba gibi devam ediyorsun 8-)

    YanıtlaSil
  2. Reis böyle kurulumlu scriptlerin videoları çekerek kursan çünkü benimki roleplay serveri ve nasıl yapacağım bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, o dediğin uzun sürer, zaten basit bir script ayarı gerektiriyor.

      Sil
    2. Reis peki benim serverde /vehlib komutu yok bunla ilgili script varmı elinde

      Sil
    3. O script elimde yok, elime geçerse muhakkak paylaşırım.

      Sil
  3. reis muzık nasıl deyişcek bi yardım etsen ya

    YanıtlaSil
  4. girerken ismimi yazıyorum mesela b harfine basıyorum hand paneli açılıyor yardım eder misin

    YanıtlaSil
  5. Abi loginpanele bişey yazamıyoruz yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  6. abi lütfen yardım et kayıt olda kaç tane ad ve şifre girdim hiçbirini kabul etmiyor lütfen yardım et

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)