MTA SA TCT Scripti - TCT Nasıl Kurulur ? Rehber



MTA SA TCT Scripti - TCT Nasıl Kurulur ? Rehber

MTA SA TCT Scripti - TCT Nasıl Kurulur ? Rehber


Script Kurulum▼

Scripti Başlatmak İçin : Server\mods\deathmatch\resources Klasörüne indirdiğiniz scripti atın, server'de refresh yazın (eğer açıkken scripti attıysanız) ardından /start tct1 yazın ve enter tuşuna basın script açılacaktır.

▼ Script Etkinleştirmek İçin Bu Adımları Uygula 

  • Admin Hesabına Giriş Yap
  • TCT Sciptini Başlat
  • P Panelden Resources Kısmını Aç
  • Manage ACL Butonuna Bas
  • Create Group Butonuna Bas
  • tct Yaz ve Ok Butonuna Bas
  • +tct Yazan Grubu Seç
  • Create ACL Butonuna Bas
  • tct Yaz Ok Butonuna Bas
  • +tct Yazan Grubu Seç
  • Add ACL Butonuna Bas
  • tct Seç Ok butonuna Bas
  • ACL : Kısmından tct Seç
  • Add Right Butonuna Bas
  • command.tct Yaz Ok Butonuna Bas
  • Groups : Kısmından tct Grubunu Seç
  • Add Object Butonuna Bas
  • user.isim Yaz Ok tuşuna bas (Burda isim yazan yere login kullanıcı adını yazın.)
Ayarlar Tamam, F5 Tuşuna Bastığınız'da TCT Paneli Açılır.

Yazılı Anlatımı Anlamayan Arkadaşlar Bu Videoyu İzlesinler !



Script Boyutu : 28 KB


Yedek ↴



MTA SA TCT Tuşları

TCT Bir Objeyi Eklerken Kullanacağınız Düzenleme Tuşlarının Listesi

+ ve - Tuşları Objeyi Aşağı Yukarı İndirip Kaldırmanızı Sağlar.

TCT Numepad Tuşları :

Num 5 Objeyi Yerleştirir

Num 8 Objeyi İleri Götürür

Num 2 Objeyi Geri Götürür

Num 4 Objeyi Sola Götürür

Num 6 Objeyi Sağa Götürür

Num Del Seçili Objeyi Siler

TCT Obje Nasıl Silinir ?

F5 Tuşuna basın, Tools kısmından Remove seçin, elinize bir silah alın ve Objeye nişan alın Num 3 tuşuna bastığınız'da obje silinir.


Yorum Gönder

17 Yorumlar

  1. bende şöyle bir hata veriyor TCT: You can not work with the constructor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tct ye admin panelden yetki vermelisin

      Sil
    2. Ben admin yetkisi var bende ama gene aynı hatayı veriyor

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. "OK" Butonuna basıyorum ama saymıyor ya çıldırcam

    YanıtlaSil
  4. arkadaşım ben bunu indirdim kendi askeri serverime baseler yaptım 1 hafta uğraştım bütün herşeyi bitirdim servere res attım bütün yaptıklarım gitti /mapsave yaptığım halde kendisi otomatik tct yetek alındı diyor ama hiç de öyle değil bana sağlam tct lazım yedek alacak res atılsa bile tct başlattıgım zaman gelecek şekilde olacak SPARROW bakarmısın kardeşim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. P Admin panelini aç, Script'e tıkla ve Settings butonuna tıkla, mapName çift tıkla bir isim yaz (harita ismi) OK butonuna tıkla artık mapın kayıt olacaktır.

      Sil
  5. Ve Herkes Map Editörü Diyorda Orada Ben Yapamıyorum Ben Tct İle Daha İyi Yapıyorum 1 Saate Mapı Temizliyorum Map Editör İle Zor Bana Göre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben'de MAP editor kullanıyorum tct''de bana zor gelmekte.

      Sil
  6. Bunun kodsuz ve sorunsuz bir şekilde paylaşırsan sevinirim. :)
    "Kodsuz Yani: Create ve o beyaz yazı yazma yeri olmadan arabalar ve insanlar olmadan"

    YanıtlaSil
  7. Ben acl ekliyemiyorum yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  8. TCT Yeni obje nasıl eklerim?

    YanıtlaSil
  9. Benim mta serverim var birçoğu paket falan kurulu ben paneli açmaya çalışınca , you must logged in diyor girmiyor panele ne yapıcam

    YanıtlaSil
  10. Ben oyundan çıkıp tekrar girince paralarım siliniyor scriptle alakası var mı yoksa oyuna yeniden giriş yapınca paranın gitmemesi ve herşeyi kaydetmesi için bi script var mı yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)