MTA SA Cinema Experience 2.0.1 Yeni Sürüm (Sinema Scripti)



MTA SA Cinema Experience 2.0.1 Yeni Sürüm (Sinema Scripti)













Script'in Bu Sürümünde : 

Video oynatmanın başlangıçta duraklatılmasına neden olan bir hata düzeltildi.

Script Sahibi : Inspirator, loki2143

Script Boyutu: 343 KB

Script Kurulum:


-server\mods\deathmatch\resources içine atın
-start cinemaexperience yazın konsola
-serverinize giriş yapın login olun. (admin olarak)
-P Tuşuna basın ve Paneli açın Resources kısmından cinemaexperience scriptini seçin.
-Sağ üstte bulunan Manager ACL'yi Açın.
-Grups bölümünden Admin seçeneğini seçin.
-Add Object yazısına tıklayın.
-"resource.CinemaExperience" ekleyin. ( Tırnak arasındaki kodu )
-Aynı şekilde bu kodu da "resource.cinemaexperience"
-Sinemaya gidin (haritada yeri kırmızı ejder ile işaretli)
-F2 Basın Settings bölümüne girin, Sağ taraftan Visitors Kısmından kendi isminizi seçin. 

- "Add/Remove VIP" Tuşuna basın, artık sinema personel'isiniz. (Bu sayede istediğiniz müziği videoyu açabilirsiniz.)

Script Video :


Script Komutları :
F2 - Paneli Açar.

M or /muteit - Mutes/unmutes Sesi kapatıp Açmak İçin.

/play [url] - YouTubeden Link İle Müzik Açmak İçin.

/playlist - Sıradaki Müzikleri Listeler Sohbet Ekranına.

/geturl - Müziğin Linkini Verir.

/proper - Ekranı ayarlar.

VIP/Admin Komutları :

/replay - Videoyu tekrar başlatır.

/skipvideo - Sıradaki diğer videoyu açar, eğer sırada video yok ise açık olan video kapanır.

/remove [number] - Listeden müzik kaldırmanızı sağlar.

/stopplay - Çalan müziği kapatır.

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. Şurdaki pedleri silermisin rica etsem ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Script bana ait değil, bu konu hakkında yardımcı olamayacağım

      Sil
  2. kankam bır yardımcı olur musun ben scsını admınlık verıyorum hersey ıyı fakat vıdeo kasıyor sankı pc den ızler gıbı donma oluyor sadece muzık calıyor vıdeo gecıslerınde donma oluyor cozumu nedır yardımcı olursan sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayarın kaldırmıyordur veya internetin yavaştır

      Sil
  3. Merhaba, dediğinizi yapıyorum ama bir sorun oluşuyor, videoyu başlatıyorum ama ekrana video gelmiyor, ve siz videoda 0:38 saniyesinde birşey yapıyorsunuz ekrana odaklanıyor op nedir? Nasıl yapıyorsunuz yardımcı olun.

    YanıtlaSil
  4. https://hizliresim.com/QUscmP sorunumun linki burada. video ilk önce oynatma listesine koyulmalı sonra playe basılmalı başka bir türlü olmuyor. bunu yaptığımda da resimdeki gibi hata çıkıyor ve oynatamıyorum hiçbir türlü.

    YanıtlaSil
  5. error adding object hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  6. fetch remote hatası nedir

    YanıtlaSil
  7. Reis ben her şeyi yaptım ama videoyu açtığımda signed out falan diyor yani kayıt olmakla ilgili bir şey sanırım kayıt oluyorum videoyu oynat diyorum sinema ekranı o signed out ekranında kalıyor

    YanıtlaSil
Emoji
(y)
:)
:(
hihi
:-)
:D
=D
:-d
;(
;-(
@-)
:P
:o
:>)
(o)
:p
(p)
:-s
(m)
8-)
:-t
:-b
b-(
:-#
=p~
x-)
(k)